Vampire:The Masquerade  NAGYOKOSOK KERÜLJENEK!!!
Maszkabál:
 
Klán:Igaz Brujah
  • A Brujah klán ismeretlen történetében sötét titok lappang. Az Igaz Brujah-k szerint a klán alapítóját gyermeke megölte és mindenki, aki Brujah-nak vallja magát, valójában ennek a diableristának a leszármazottja. Brujah eredeti gyermekei - az Igaz Brujah-k - megvetik törvénytelen rokonaikat, és nem bocsátják meg a diablerie folyamatos örökségét.
    A "hamis" Brujah-kal ellentétben az Igaz Brujah-k közönyösen szemlélik a világot. bármit is tesznek, akár egy rejtett Káinita sírt ásnak ki, akár egy hosszú ideje elveszettnek vélt kézirat részeit állítják össze vagy egy rabszolga vérén táplálkoznak, az Igaz Brujah-k nyugodt szemlélődéssel élik meg napjainkat. sem izgalmat, sem félelmet nem éreznek, elemző módon állnak hozzá világunkhoz.
    Az Igaz Brujah-k a szekta bukása előtt a Fekete Kézhez tartoztak, azonban eredetük még az ősi szektán is túlmutat. Amikor az ifjú Brujah-k Karthágóról beszélnek, az Igaz Brujah-k otthonát emlegetik és nem a mesés utópiákat, melyek elméjükben tanyát vertek. Az Igaz Brujah-k úgy hiszik, klánjuk alapítója Észak-Afrikában alakította ki menedékét, és a nagyváros körülötte épült fel, ahol Sét Gyermekei csak szolgák és áldozatok voltak. Karthágó nem az idilli város volt, hanem a vér és tűz tanyája, ahol istenek jártak az emberek között. Néhány Igaz Brujah még vissza tud emlékezni erre az időre.
    A Fekete Kéz bukása óta az Igaz Brujah-k visszatértek ősük földjére, ahol laza szövetséget alakítottak ki Szet követőivel. Bár magányosak és tartózkodók, az Igaz Brujah-k felismerték a szövetségesek értékét, olyannyira, hogy még a Szettitákkal is képesek megtalálni a közös hangot. Mindketten titkokat keresnek és elveszett ismeretek után kutatnak, és még ha különböznek is abban, ahogyan azt felhasználják, egyiküknek sincs kétsége afelől, hogy végül hasonló eredményre jutnak.
    Azonban a Szettita szövetségeseikkel ellentétben nem lelik élvezetüket a bűnben és a kicsapongásban, és nem kívánnak segíteni a Szettiták élőhalott istenének felélesztésére tett erőfeszítéseikben. Igyekeznek minél több tudást és bölcsességet elsajátítani, azt remélvén, hogy mesterségbeli tudásukkal fognak területükön uralkodni. Kevés olyan kérlelhetetlen ellenfél létezik, mint az Igaz Brujah-k és kevés olyan leleményes szövetséges is.

     

  • Gúnynév: Elois

     

  • Megjelenés: Az Igaz Brujah-k általában annak a kornak a divatja szerint öltöznek, amikor megkapták az Ölelést, ami mostanság néha nehézségeket okoz nekik. Semmilyen jellemző népességbe nem tartoznak, bár úgy tűnik, hogy legrégibb tagjaik Perzsiából és Mezopotámiából származhatnak. A fiatalabb tagok konzervatív divat szerint öltözködnek, mérték után szabott ruhákat és más hasonlókat hordva. A vérvonal azon tagjai, akik kapcsolatba kerültek az egyiptomi Szettitákkal néha átveszik az észak-afrikai stílust és szokásokat.

     

  • Menedék: Az Igaz Brujah-k a magányos menedékeket kedvelik, lehető legtávolabb a vámpíroktól és a halandóktól. Ha lehetőségük van rá, az Igaz Brujah-k több titkos menedéket hoznak létre, néha a világ különböző városaiban. A magányos udvarházakat, uradalmakat, eldugott palotákat, templomokat és más fényűző helyeket kedvelik, ahová mindig visszahúzódhatnak, ha az elmúlt korok súlya egy időre túlságosan megterheli őket.

     

  • Háttér: A világ minden kultúrájából jönnek Igaz Brujah-k, akik általában középkorúak vagy annál is idősebbek, bár a vérvonal fel tud mutatni néhány koraérett fiatal Vértestvért is. Sok Igaz Brujah-ra jellemző a tanulás szeretete. A vérvonal tagjainak nagy része igen művelt, vagy Ölelése után rövid idővel azzá válik. Számosan önállóan is gazdagok, mivel befolyásos családokból származnak vagy kevés törődést igénylő vagyonnal rendelkeznek.

     

  • Karakteralkotás: Az Igaz Brujah-knak soha nincs szenvedélyes Természete, Viselkedésük pedig vámpírtól függően széles skálán mozog. Koncepciójuk a szabadfoglalkozású, a kívülálló és a semmittevő között mozog, általában egy kis tudományos beütéssel. legtöbbször a Mentális tulajdonságaik az elsődlegesek, bár előfordul hogy a Szociálisakat részesítik előnyben; ugyanígy Ismereteik a legnagyobbak. Az Igaz Brujah-k leggyakrabban felvett Hátterei az Anyagi háttér, a Kapcsolatok, a Nyáj és a Rejtőzés. Az Igaz Brujah-k legtöbbje még mindig az Emberségéhez tartja magát, bár a vérvonal Öregjei a Megvilágosodás különleges, egyedi Ösvényeit járják, melyekről nem sokat lehet tudni. nem ismerünk olyan klántagot, aki együttműködik a Szettitákkal és felvette volna Typhon Ösvényét. Bár egyes kultúrális kötődéseik megegyeznek, nem szükségszerű, hogy azonos elveket is valljanak.

     

  • Klán Diszciplínák: Jelenlét, Időtörés, Őserő

     

  • Gyengeségek: Elmélkedéssel és tanulmányokkal töltött éjszakáik alatt az Igaz Brujah-k érzelmei elsorvadnak. Az idő előrehaladtával hideggé és érzéketlenné válnak és egyre jobban távolodnak a halandó élettől. Ugyan filozófiai szempontból értik a jó és a rossz fogalmát, ezek a Vértestvérek ritkán éreznek bármit is. Az Igaz Brujah-k Lelkisimeret és Meggyőződés dobásainak célszáma mindig kettővel nagyobb (maximum tizes) annál, mint amit a helyzet egyébként megkívánna. Ezen felül érzelmek hiányában nagyon nehéz fenntartaniuk Emberségük vagy Ösvényük értékét, ezért az Igaz Brujah-knak kétszer annyi tapasztalatba kerül Lelkiismeretük, Meggyőződésük, Emberségük és Ösvényük értékének növelése vagy visszaszerzése.

     

  • Szervezettség: Az Igaz Brujah-k nagyra értékelik magányukat, ám az értelmiségi társalgást is nagyra becsülik. Minden évszázadban két alkalommal gyűlnek össze ezek a Vértestvérek azon a helyen, melyet a legöregebb jelölt ki, és tájékoztatják egymást a figyelmet érdemlő ügyekről... Példának okáért az utolsó gyűlésen határozták el Szet Követőivel történő nemhivatalos kapcsolat felvételét. Ezeken a gyűléseken kívül az Igaz Brujah-k kisebb egységei szalonjai néha összejönnek, hogy beszéljenek a nemrég történt eseményekről, filozófiáról, politikáról és minden másról ami létükre kihatással lehet.

     

  • Idézet: "Érdekes nézőpont, a jövőben figyelembe is fogom venni. Gratulálok, meghagyom az életét... ezúttal."

 
Vértestvérek:
Indulás: 2005-10-28
 
Átlényegülés:
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Érdekesség:
Aki a noob-ra szavaz, az nyugodtan leírhatja, miért, és mi nem tetszik neki!
Tetszik az oldal, vagy sem?

Profi
Qrva jó!
Brávó!
szép
jó-jó
rossz
fos!
gyenge nápolyi
noob!
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Különrészleg:
 
Saját szerzeményeim:
 
animation
 

✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal