Vampire:The Masquerade  NAGYOKOSOK KERÜLJENEK!!!
Maszkabál:
 
Klán:Brujah
  • A Brujah klán az okkal és ok nélkül lázadók klánja. Individualisták, szókimondók, nagy bajkeverők - élőhalott szívük csak a társadalom megújjulásáért dobog. Ők a Kamarilla legforrófejűbb, legvadabb tagjai. A legtöbb vámpír csak haszontalan csavargónak , semmirekellő gazfickóknak tartja mindet. Tény, hogy minden megnyilvánulásuknak a bennük égő olthatatlan szenvedély a hajtóereje. A Brujah Vértestvérek mindegyikének megvan a maga kis rögeszméje, szent célja. Egy részük tulajdon klánja karizmatikus tagjait követi, mások pedig a nyers, erőszakos individualizmus hívei. A klán történelme harcos-költők sokaságát vallja magáénak, kiknek hozzáállását a mai éjszakáig követendő példáknak tartják - boldogok, ha kifejthetik álláspontjukat, de még boldogabbak ha érvelésük sarkalatosabb pontjait egy kis pusztítással is alá tudják támasztani. A nagy éjszakai keresztes hadjáratok során a változás szerelme még ha csak időlegesen is, de egyesíti a Söpredékeket. Közös ellenségeiket a leghatékonyabb egyetértésben támadják az amúgy eltérő nézeteket valló klántagok, bár a győzedelemmel a kényszerű szövetségeseknem azonnal vége: természetesen minden visszatér a megszokott kerékvágásba. Minden Brujah közös álma egy Vértestvér utópiaállam megalapítása, vgay a rég elfeledett tökéletesség újból életre hívása: épp csak azon nem tudnak megegyezni soha, milyen is volt vagy lesz ez az álom-állam. A Brujah-k lételeme a felfordulás és a káosz, nagyobb szabadságot is élveznek a többi klánnál. Valójában el is várják tőlük, hogy következetlenek és támadóak legyenek - e kép hatására még az amúgy visszafogottabb, csendesebb tagoknak sem kell sokáig magyarázgatniuk elképzeléseiket, engednek nekik, még mielőtt bepöccennek. Harcias elszántságuk miatt a Brujah klán a Kamarilla hadereje. Mostanában azonban egyre több Ifjú érzi úgy, hogy kihasználja őket a szekta, nagy a nyugtalanság a klán sorain belü. A többi Vértestvér attól tart, ez a klánfog elsőként kilépni a Kamarillából, és ami azt illeti, ezzel a Brujah-k is egyetértenek...
  • GÚNYNÉV:Söpredék
  • SZEKTA:Akárki akármit mond, a Brujah-k töbsége mégis megmarad a Kamarillában. Támogatják az Anarchokat, egyesek szerint a Kamarilla inkább: tény, az Anarchok között valóban több a Brujah, mint a többi tizenkét klán képviselője összesen.
  • MEGJELENÉS: A Brujah klán tagjainak megjelenése igen változatos, bár gyakorlata szélsőséges és provokatív. Ha a lekicsinylő vélemények hihetünk, minden Brujah bőrdzsekiben, szakadt farmerben és katonai surranó ban nyomul, megbotránkoztató hajviselettel. Valójában persze igen kevés Brujah felel meg ennek a személyleírásnak, és bár sokan hódolnak közűlük a fiatalos divatnak és frizurának legalább ennyien kedvelik a visszafogott, konzervatív öltözködést. Megjelenésük hű tükre hozzászólásuknak: a sebhelyes skinhead alighanem szélsőséges lázadó, míg a szemüveges, zakós úriember nkább reformpárti liberális lesz. A Brujah-k egyéniségkultuszát figyelembe véve ez nem is meglepő, és bizon nagy hiba lenne a klán bármelyik tagja alapján általánosítani: minden Brujah úgy néz ki, ahogy neki jól esik.
  • MENEDÉK: Ahol csak jól esik. Majd épp te mondod meg nekik hogy takarodjanak? A Brujah-k minden más klánnál inkább ragaszkodnak vámpír testvéreiknek társaságához: nem ritka, hogy egész kis csapat lakik együtt. Mivel harcias természetük olykor bujkálásra kénysueríti őket, általában több rejtekhelyet is készenlétben tartanak. Néhány Ifjú Brujah a házhoflalás kedves szokását is megőrizte, beköltözésekor Uralma alá hajtja vagy megöli a ház lakóit. Persze erre is hamar ráun, mint a legtöbb dologra, és nemsokára odébb áll vére nyughatatlanságától hajtva.
  • HÁTTÉR: A Brujah-k leginkább a változásra érzékeny embereket kedvelik, és egyetemekről, politikai csoportosulásokból, elnyomott kissebbségekből választják Gyermekeiket. Az újdonsült klántagot szinte mindíg fűti valami személyes eszme, az anarchista terroristáktől a kőkemély fasisztán át a nihilistáig, mindenféle szélsőség megtalálható közöttük. Ezért is olyan széttagolt a Brujah klán, az egyes tagok közötti gyűlölet sokszor erősebb  a külső ellenség iránti ellenszenvedélynél is.
  • KARAKTERALKOTÁS: Bár sokuk erőszakos, és nem ritka közöttük a bűnöző, jó pár értelmiségi, a társadalom hasznos tagjaiként élő Brujah-ra is van példa. Természetük és Viselkedésük majdnem mindíg megegyezik, ami a szívükön, az a szájukon. A legtöbb Burjah erős fizikumú, de van, akinek a Mentális tulajdonságai jobbak. A Képzettségeket részesítik előnyben, bár az Ismeretek is fontosak számukra. Bármilyen Háttér megfelelő számukra, tény, hogy nagyonsokan a Kapcsolatokat, a Szövetségeseket és a Nyájat választják, de szerfelett ritka a Mentorokkal rendelkező Brujah.
  • Klándiszciplínák: Gyorsaság, Őserő, Jelenlét
  • Gyengeségek: Az égő Brujah-szenvdély kétélű kard. Bár könnyen elkötelezik magukat egy ügy mellett, legalább inyen könnyen kezdenek Őrjöngeni is. Persze ezt a leghatározottabban tagadják, és ha csak szóba kerül a dolog, már ellenségesek. Ez a tulajdonság kettővel megemeli az Őrjöngés ellenidobás célszámát.
  • Szervezettség: A Brujah klánt túl sok belső viszály feszíti ahoz, hogy szervezettségről beszéljünk esetében. Két féle gyűlésük van, a pofázás és a rave-ülés. A pofázás nem több félhivatalos találkozónál, ahol mindenki, aki elég hangosan üvölt, szót kap, akár a klán tagja akár nem. A rave-ülés a nagy angol techno-disco partik után nevezték el, és szinte semmiben sem tér el, azoktól (talán csak a másnap estig elhúzódó napfényes after-party terén):hatalmas, hangos bulik. Egyik általában a másikhoz vezet, és végül zavargásokba torkollik.
  • VÉRVONAL: A Brujah klán Szabatba szakadt tagjai meglepő módon a szekta szilárd bástyái. Ebben a káoszon és pusztításon élő szektában ők a legkevésbé függetlenek, szükségük van egymásra. Általában kevésbé okosak, önállóak és egyéniek Kamarillás testvéreiknél, és csak a Szabbat kínálta féktelen pusztítás érdekli őket.
  • IDÉZET: ,,-Légy önmagad, vagy minek élsz egyáltalán? no nem mintha érdekelne: én így is jól megvagyok."
 
Vértestvérek:
Indulás: 2005-10-28
 
Átlényegülés:
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Érdekesség:
Aki a noob-ra szavaz, az nyugodtan leírhatja, miért, és mi nem tetszik neki!
Tetszik az oldal, vagy sem?

Profi
Qrva jó!
Brávó!
szép
jó-jó
rossz
fos!
gyenge nápolyi
noob!
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Különrészleg:
 
Saját szerzeményeim:
 
animation
 

✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal