Vampire:The Masquerade  NAGYOKOSOK KERÜLJENEK!!!
Maszkabál:
 
Klán:Tremere
  • Az elszigetelt Tremere klánt lehet gyűlölni, rettegni, hazugnak kikiáltani és befeketíteni, de figyelmen kívül hagyni sosem. Aki csak hallott róluk, gyanakodva figyeli tevékenységüket - és erre jó oka van, mert a boszorkánymesterek nem véletlenül kapták a nevüket. Saját erejükből kidolgoztak valamiféle vámpírmágiát, szertartásokkal és varázslatokkal egyetemben, és ez legalább olyan erős (ha ugyan nem erősebb), mint a vérhatalma. Mindez szigorú klánhierarchiával és a boszorkánymesterek égő ambíciójával párosulva bizony rémítő erő. A Vértestvérek krónikái szerint a klán nemrég jött csak létre, a halhatatlanok mércéjével mérve legalábbis: mesék szerint a sötét középkor halandó varázslói egy alvó Ősatya testén hajtottak végre egy hatalmas, mágikus rituálét, így harcolták ki maguknak a vampirizmus ajándékát. Háború tört ki ekkor: az új klán megtapasztalhatta felháborodott Vértestvérei dühét - de a Tremere-ek túlélték ezt is. Halandó varázserejüket elvesztve új formulákat dolgoztak ki, hogy a saját vérükből nyerjenek hatalmat. Varázstudásuk, a Taumaturgia nagyhatalmú Diszciplínája biztosítja helyüket a Vértestvérek között. A boszorkánymesterek örömmel vették bele magukat a diplomácia és ármány kusza szövevényébe. Tetteik azonban mindig jellemzi valamiféle óvatos paranoia: tisztában vannak azzal, hogy legalább három klán öregjei forralnak ellenük véres bosszút. Épp ezért minden szövetségest megkeresnek miközben egyre tökéletesítik varázstudásukat. Ez kell is a túlélésükhöz. A Tremere klán Gyermekei a legelszántabb, legtanultabb káiniták közül valók, kevesen kerülnek ki sértetlenül a velük való összecsapásokból.
    A Tremere-ek óvilági vámpírok, de mára az összes földrészen megvetették a lábukat. A klán központja Bécsben van, az öregek ide gyűlnek tanácsba, hogy a klán jövőjét megvitassák. Emellett a legtöbb nagyvárosban vannak Tremere "kápolnák", rendházak, amik egyszerre szolgálnak egyetemként, kolostorként és erődítményként. A boszorkánymesterek itt gyűlnek össze, hogy ellenségeiktől messze híreket cseréljenek, varázshatalmukat növeljék.

 

  • Gúnynév: Boszorkánymesterek

 

  • Szekta: Nem sokkal a születésük után a Tremere-ek boldogan csatlakoztak a szárnyait épphogy bontogató Kamarillához, és hamar pótolhatatlanná tették magukat. A Tremere klán a szekta egyik alapköve. ha valakinek, hát nekik akkor valóban érdekükben áll a szektát összetartani, mivel a Szabbat Tzimisce klánja mindent megtesz elpusztításuk érdekében. Szükségük van szövetségesekre, s varázstámogatásukért cserébe a Kamarillától meg is kapják - a szekta védelme alatt szabadon kiteljesíthetik titkos tudásról szőtt álmukat.

 

  • Megjelenés: A varázshatalmú Tremere-ek rendszerint komor, parancsoló külsejűek. Néhányan az öltönyt kedvelik; mások régies '40-es évekre jellemző eleganciával öltözködnek; megint mások a századforduló kifinomultságára vagy a beat-korszak egyszerű fekete garbójára esküsznek. Sokan viselnek közülük varázsjelekkel rótt amuletteket és más titkos szimbólumokat, így mutatják bölcsességüket. Bár egy boszorkánymester öltözete a makulátlan elegánstól a szétszórtan rendezettig bármilyen lehet, a vámpírvarázslók szemében mindig rejtett tudás csillan, tekintetük éles és hideg.

 

  • Menedék: Bár a boszorkánymesterek egy részének van saját hajléka (legtöbbször hatalmas könyvtárral felszerelve), a klán minden jelentős Tremere rendelkező városában fenntart egy kápolnát, ahová csak Tremere vámpírok tehetik be a lábukat. Menedékei hírhedten bevehetetlenek, szinte mindegyik büszkélkedhet olyan varázsvédelemmel is, ami még a többi Tremere-en is kifog.

 

  • Háttér: A legtöbb Tremere már halandóként is az okkult világba merült, vagy egyéb tudományos munkásságot végzett. Persze az ismeretlen utáni vágy koránt sem elég ahhoz, hogy a boszorkánymesterek érdeklődését felkeltse; a klán tagjai erőszakos, tisztafejű tanítványokat keresnek, és megvetik a zavarodott New Age rajongókat, az összeesküvés -elmélet híveit. A Tremere klán kimondatlanul is szexista, öregjei szinte kivétel nélkül férfiak. Mostanában tapasztalható némi enyhülés e téren, az ancillák egyaránt választanak nőket és férfiakat Gyermeküknek, a lényeg, hogy az kellően becsvágyó és eltökélt legyen.

 

  • Karakteralkotás: A Tremere-ek általában jó Mentális tulajdonságokkal és ennek megfelelő, szilárd Akaraterővel rendelkeznek; a varázslatok kémény világa nem kontároknak való. A legtöbbjük elsődleges Képessége az Ismeretek, bár a Képzettségek is fontosabb számukra. Néhányan egyetlen szakterületre specializálódnak, de a legtöbbje a széleskörű képzést választja - végtére is nem számíthat, csak saját magára.

 

  • Klán diszciplínák: Jelenés, Uralom, Taumaturgia

 

  • Gyengeségek: A klán törvénye szerint minden Ifjúnak meg kell ízlelnie a klán hét öregjének vérét teremtéskor. Minden Tremere közel áll hát a Vérkötelékhez, és odaadó hűséggel szolgálja klánját - saját akaratából, ha így elkerülheti, hogy bábként tegye. Ez egyszersmind azt jelenti, hogy a Tremere-ek nem szívesen mondanak ellent a klán öregeinek, akik könnyen Uralmuk alá vonhatnák őket.

 

  • Szervezet: Egyetlen klánban sincs ehhez hasonló belsőszerkezet. Egyetlen klán sem köti meg ilyen szigorúan Ifjait, és egyetlen klán sem halad olyan eltökélt egységben célja felé, mint a Tremere. Bár a fiatal klántagok viszonylagos szabadságot élveznek, az öregek parancsának mindig engedelmeskedniük kell. A félelem tartja össze a klánt.
    A Tremere klán természetesen értékeli és bátorítja az egyéni teljesítményeket, a csoport fejlődésének darwini útját látva ebben. A klán becsvágyó, erős fiatal vámpírok összeszokott, megbízható csapata: nem csoda, hogy mindenki irigyeli és gyűlöli őket.
    A Tremere-ek hierarchia-piramisában számtalan rang épül egymásra. Mindegyik hét misztikus körre oszlik, amit a jelöltnek végig kell járnia, ha előrébb akar jutni a rangsorban (és majdnem mindegyik Tremere-nek ez a vágya). A legalsó, a tanítvány, az Ifjak rangja. Felettük állnak a régensek, mindegyik egy kápolna ura; utánuk jönnek az uraságok, kiknek birtoka több kápolnát magába foglal. Negyven kilenc Tremere viseli a hatalmas felelősséggel járó pontifexi címet. A piramis csúcsán pedig a Hetek Belső Tanácsa található. Tagjai egész földrészeket felügyelnek, és a szóbeszéd szerint folyamatos mentális kapcsolatban állnak egymással.

 

  • Vérvonal: A Tremere klán szigorú rendszere nem enged túlzott szabadságot tagjainak. Nem tűrnek meg eltérő vérvonalat. Tremere-ek egy csoportja egyszer ugyan átállt a Szabbat oldalára, de mára már leszámoltak ezekkel az árulókkal.

 

  • Idézet: "Többek vagyunk egyszerű vámpírnál. A Káinita evolúció következő lépése vagyunk. Irányítjuk a többit, ha hagyják; ha nem, megállunk a magunk lábán is. túléljük mindegyiket."
 
Vértestvérek:
Indulás: 2005-10-28
 
Átlényegülés:
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Érdekesség:
Aki a noob-ra szavaz, az nyugodtan leírhatja, miért, és mi nem tetszik neki!
Tetszik az oldal, vagy sem?

Profi
Qrva jó!
Brávó!
szép
jó-jó
rossz
fos!
gyenge nápolyi
noob!
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Különrészleg:
 
Saját szerzeményeim:
 
animation
 

✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal