Vampire:The Masquerade  NAGYOKOSOK KERÜLJENEK!!!
Maszkabál:
 
Klán:Ventrue
  • A Ventrue klán tisztességéről, becsületéről és kifinomult ízléséről híres. Emberemlékezet óta a vezetők klánja ez, ősi hagyományok őrzője, a Vértestvérek útjának egyengetője. Régmúlt éjszakákon a nemességből választották őket, kereskedőhercegek, hatalmas urak voltak egykor. Manapság gazdag családokból, vállalati vezérkarból, politikai pályáról érkeznek a klán tagjai, de származásuktól függetlenül minden Vetrue vámpír a Kamarilla rendjének fenntartásán munkálkodik. Más klánok ezt gőgnek és kapzsiságnak vélik, de a Ventrue-k számára vezető szerepük inkább teher, semmint büszkeség.
    A Ventrue-k a Maszkabál megőrzésének legodaadóbb hívei, hiszik, hogy a rejtőzködés szolgálja minden vámpír érdekét. A többi klánt nyersnek és arcátlannak tartják, olyannak, akik pillanatnyi kényelmükért az egész örökkévalót feláldozzák. A Ventrue klán nélkül nem létezne a Maszkabál fátyla: és a maszkabál fátyla nélkül nem lennének vámpírok. Tehát a ventrue-k vállára nehezedik a világ összes gondja. Rezzenetlen arccal viselik e terhet, épp csak éreztetik a többiekkel a noblesse oblige felelősségteljes büszkeségét. Más vámpírok nem tudnák átvezetni a vámpírvilágot a Gyehennával fenyegető éjszakákon - ők legalábbis így mondják.
    A Ventrue-k a szó hagyományos értelmében nemesnek tekintik magukat - meggyőződésük, hogy az alattuk állókért harcolnak. Ők a modern éj királyai, lovagjai, bárói, és bár küzdelem helyszíne a csatamezőkről a tárgyalótermekbe, a lovagi tornáról a választásokba került, a Ventrue klán nem adta fel a harcot. A fiatal klántagok mobiltelefonjukkal és limuzinjaikkal vezetik a csapataikat, az öregek fenyegető viharfelhők kutatva a látóhatárt fürkészik. A Kamarilla legtöbb tulajdonát a ventrue-k irányítják, és nehezen engedik ki markukból mindazt, amiért olyan sokat küzdöttek. A hírnév és az eredmények magasra jutathatják bármelyik Vértestvért a klánban, de mindez mit sem számít, ha nem tudja fenntartani befolyását.
    A többi vámpír gyakorta szenteskedőknek, sőt, zsarnokoknak tartja a Ventrue-kat - de baj esetén mégis hozzájuk fordul mind. A kékvérűek támogatják, fejlesztik - és legtöbbször irányítják is - a halandó médiát, rendőrséget, politikát, egészségügyet, szervezet bűnözést, ipart, közlekedést és egyházat is. ha egy Vértestvér bajba kerül hát, a Ventrue-k segítenek neki - no persze nem ingyen.
    A Ventrue-k a halandó társadalom elitjében élnek. Ugyanazokban a körökben forognak, mint a Toreadorok, ám ők nem henye fecsegéssel és frivol mulatságokkal töltik az időt. Büszkén viselik a felelősségteljes vezetés súlyát, terheit. Ez mindig is így volt, és mindig is így lesz.

     

  • Gúnynév: Kékvérűek

     

  • Szekta: A királyi, arisztokratikus és elegáns Ventrue a Kamarilla uralkodó klánja. Ők a Kamarilla alapkövei, a legsötétebb időkben is ők irányították, védték a szektát. Mind a mai napig ők teszik ki a Hercegek túlnyomó részét. Nem is hagynák, hogy másként legyen.

     

  • Megjelenés: A Ventrue-k a klasszikus, hagyományos megjelenést kedvelik. Konzervatívak, a legtöbben a ma is halandó napjaik divatját viselik, korukat gyakran kilehet találni öltözködési stílusukból is. A klán fiatalabb tagjai leginkább a sportos elegancia és az örök öltöny-nyakkendő viselet ingadoznak. Mindenkor elegánsak és ízlésesek, de távol áll tőlük a divatdiktátorok szemkápráztató couture-je. Végtére is kiemelkedni és nem kilógni akarnak a tömegből.

     

  • Menedék: Csak a legjobb elég jó. Leggyakrabban drága villákban vagy kúriákban laknak; minthogy legtöbbjük gazdag családból származik, ez akár ősi családi hajlék is lehet. Ősi Ventrue hagyomány szerint a klán bármelyik tagja menedéket kérhet társánál, elutasítani nem lehet - persze ritkán hivatkoznak erre, hisz a menedéket kereső vendég sokkal tartozik befogadójának, és ezt visszafizetni nem mindig öröm. Ennek ellenére ez a szokás sok kékvérű életét megmentette.

     

  • Háttér: Hagyományosan gazdag, befolyásos családokból jönnek, bár manapság bármilyen figyelemre méltó embert maguk közé emelhetnek. A kor, a bölcsesség, a tapasztalat mind-mind sokat számít a szemükben, és sosem Ölelnek meggondolatlanul. Néhány kékvérű csak tulajdon családjából választ Gyermeket. A többi Vértestvér gyakran tréfálkozik ezen a beltenyészeten, de a Ventrue-k szerint csak a legjobbak méltóak a klán vezetésére.

     

  • Karakteralkotás: Szociális és Mentális tulajdonságok egyaránt fontosak, a jelentősebb klántagok mindkettőben jártasak. A Képzettségek és az Ismeretek szintúgy fontosak, a klán nagy hangsúlyt fektet a sokoldalúságra és a hozzáértésre. a Háttér szinte elengedhetetlen egy Ventrue számára, a magas Hírnév, Befolyás, Mentor, Anyagi háttér, Csatlós és Státusz jó alapokat vethet egy Ventrue pozíciójának.

     

  • Klán diszciplínák: Uralom, Szívósság, Jelenlét

     

  • Gyengeségek: A Ventrue ízlés rettentő kifinomult, minden kékvérűnek csak egyetlen fajta halandó vér felel meg. Egyes Ventrue vámpírok csak szüzek vérén élhetnek, míg mások csak szőke férfiak, meztelen csecsemőket vagy papokat fogyasztanak. A karakter semmiféle más halandó vérét nem veszi, akkor sem, ha éhezik vagy kényszerítik rá. Vértestvéri vért azonban minden megkötés nélkül ihatja.

     

  • Szervezet: Az egy környéken élő Ventrue-k gyakran találkoznak, bár ezeken a gyűléseken inkább csak beszélgetnek, tervezgetnek, semmint cselekszenek. Persze, hiszen az óvatos tárgyalás a problémák civilizált megoldásának egyetlen módja - harsányabb, vadabb Vértestvéreiket azonban rettenetesen felingerlik ezzel. Még a fiatalabb, türelmetlenebb Ventrue-k közt is van rá példa, hogy megelégelik egyik-másik "öregfiú" uralmát. Ez az udvariatlanság, az árulás netovábbja - persze csak ha az ifjak veszítenek.

     

  • Vérvonal: Az örökség roppant fontos a klánban, így kiemelkedő tagjainak leszármazottait dicsőség (és irigyek hada) övezi. Sötétebb dolgokról szólva, a Szabbatba szakadt antitribu Ventrue-k senkit sem gyűlölnek jobban Kamarillás rokonaiknál. A Szabbatos Ventrue-k a szekta sötét lovagjai, akik klánjuk hibáit a Szabbat eszméinek öngyilkos védelmével vezetik le. Leggyakrabban a Szabbat templomosai és lovagjai közt találhatóak. (A Szabbaton belül csak, Paladinokként ismerik és gyűlölik őket)

     

  • Idézet: "Az átkozottak vezetése az én terhem, nem a tied. Persze megkérdezheted magadtól, a te nem-léted vajon hasznára van-e Káin Gyermekeinek vagy nem: én már tudom a választ."

 
Vértestvérek:
Indulás: 2005-10-28
 
Átlényegülés:
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Érdekesség:
Aki a noob-ra szavaz, az nyugodtan leírhatja, miért, és mi nem tetszik neki!
Tetszik az oldal, vagy sem?

Profi
Qrva jó!
Brávó!
szép
jó-jó
rossz
fos!
gyenge nápolyi
noob!
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Különrészleg:
 
Saját szerzeményeim:
 
animation
 

✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal